digitální poznámky

  • Snadné vytváření poznámek ze schůzek pomocí Microsoft Loop a Teams

    , ,

    Scott z Your 365 Coach představuje nové způsoby správy poznámek ze schůzek v Microsoft Teams s využitím Microsoft Loop. Tato funkce řeší častý problém s organizací poznámek během schůzek i po nich, jejich sdílením a centralizovaným přístupem pro celý tým. Vytvoření poznámek ze schůzky (0:36 – 1:08) Použití poznámek během schůzky (1:08 – 2:08) Rozšířené…

    Snadné vytváření poznámek ze schůzek pomocí Microsoft Loop a Teams
  • OneNote: Konečný průvodce organizováním všeho

    Microsoft OneNote je výkonný nástroj pro digitální organizaci, který může výrazně zvýšit vaši produktivitu v pracovním i osobním životě. Tento komplexní průvodce vás provede všemi aspekty OneNotu, od základního nastavení až po pokročilé techniky pro maximalizaci efektivity. 1. Úvod do Microsoft OneNote Microsoft OneNote je všestranná aplikace pro digitální poznámky, která je součástí balíku Microsoft…

    OneNote: Konečný průvodce organizováním všeho

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀